woensdag 5 september 2012

Lier - Boechout - Lint - Lier. / Lier - Boechout - Lint - Lier.

Dit is het verslag van een wandeling die ik gemaakt heb op zaterdag 1 september 2012.  Het was echt schitterend weer en het betreft een van mijn favoriete wandelingen die mij langs tal van plekjes voerde, waar de goede foto's voor het oprapen liggen.  Deze tocht brengt mij naar het hinterland van Lier: Lier - Boechout - Lint - Lier.

This is the report of a walk that I've made on Saturday 1 September 2012.  The weather was splendid and it's one of my favorite walks that brings me to a lot of places where you can take good pictures.  This trip brings me to the hinterland of Lier: Lier - Boechout - Lint - Lier.



Ik verlaat m'n huis. / I leave my home.


De hoek van de Spuilei en de Lisperstraat. / The corner of the Spuilei and the Lisperstraat.


De Lisperstraat. / The Lisperstraat.



Onder de eerste ijzeren brug. / Under the first iron bridge.


Op het Jaagpad naast de Nete. / On the Jaagpad alongside the Nete.




De Lispersesteenweg. / The Lispersesteenweg.


De doorsteek naar het Safi-pad. / The passage to the Safi-path.


Het Safi-pad. / The Safi-path.




















Het einde van het Safi-pad. / The end of the Safi-path.


Hutveld. / Hutveld.










De Vruntebaan. / The Vruntebaan


Hutveld. / Hutveld.
















De Rantsesteenweg. / The Rantsesteenweg.














    




De Hondstraat. / The Hondstraat.






























Een zicht op het Bloemenhof. / A view on the Bloemenhofstraat.


De Hondstraat. / The Hondstraat.
















De Hagenbroeksesteenweg. / The Hagenbroeksesteenweg.




Dries. / Dries.






















De Paaiestraat. / The Paaiestraat.










Een 17de eeuws kasteeltje in de Paaiestraat. / A small castle from the 17th century in the Paaiestraat.





















De Stoofstraat. / The Stoofstraat.








De Lispersteenweg. / De Lispersteenweg.










De A. Franckstraat. / De A. Franckstraat.



De Kapelleveldstraat. / The Kapelleveldstraat.

Een treinovergang in Boechout. / A crossing in Boechout.


Het fietspad Boechout - Lier dat naast de spoorweg loopt. / The bicycle path Boechout - Lier that runs next to the railways.


Ik eet er een snack. / There, I eat a snack.

De Melkkuipstraat. / The Melkkuipstraat.



 













De Boshoek. / The Boshoek.


Het Mastenveld. / The Mastenveld.







De Langsweg. / The Langsweg.








De Vinkenstraat. / The Vinkenstraat.






Jammer genoeg is het te donker geworden om foto's te kunnen trekken. / It's a pity, but it's getting too dark to take any normal pictures.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten